Har varit kul på stare...

Hejsan!

Det har varit väldigt roligt på stare... Var där igår också, mest för att jag ville köra Todd men det blev inte av. Men imorgon lovade Anna att vi kunde köra honom!

Och så börjar skolan snart... jag fattar det bara inte. Högstadiet. Strömstiernaskolan. Jag passar inte in där.
Tre, jobbiga, äckliga år på den skolan, nej det kommer bli för mycket. Men jag får ändå försöka... vad ska jag annars göra? Rymma ut i skogen? ha ha, ja den som ändå kunde slippa skolan utan att alla klagar...

Idag blir det eventuellt att vara med Ahang, vi har faktiskt inte varit med varann på länge.

Och så var det dethär med presenten till Sara... hon fyllde ju tretton i Söndags, jag vet verkligen inte vad jag ska köpa! Hon sa själv att hon inte ens visste vad hon önskade sig, så det är ju klart det blir svårt.
Jag måste ta och ringa henne minst en gång innan skolan börjar... *skakis*

Kommer ladda upp lite starebilder sen... om det blir gjort.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0