Kväll...

Hejsan!

Nu är det kväll och jag ska för en gångs skull försöka lägga mig lite tidigare...

Har pratat med Sara Axelsson om ridlektioner till hösten och det verkar bli bra! :D
Ska bara prata lite med min mamma och pappa om det, och så får vi se hur det blir!

Längtar jättemycket tills imorgon! Köra Todd! Hoppas det blir bra...

Och för EN ENDASTE GÅNGS SKULL en bild på mig själv xD Har typ aldrig hänt förut x)

(jag vet jag ser ut att vara yngre än vad jag kanske är, (är 13 om en månad :O) .. men jaja...)

Kommentarer
Postat av: Jonna :) <3

Alva är sööt :)<3

2010-08-21 @ 21:16:44
Postat av: Jonna

alva är så söt<3

2010-08-21 @ 21:19:22
Postat av: Alva

Naaaw, tack så mycket! Du är minst lika söt, du! <3:)

2010-08-21 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0