Ni kanske undrar hur det gick sista sommarhästdagen, förresten?

Ja, jag har läst igenom hela min blogg nu, inklusive sommarhästdagarna, och känner att jag måste skriva om sista dagen!

Då red jag lilla Isac, och Sara Jordy, i ridhuset, eftersom  att det regnade.
Amanda var där och höll en liten lektion för oss! :D Tränade dressyrprogram, det var rätt kul!

Det roligaste, det var när vi "skrittade?" xD ut sedan!
Vi tog TVÅ varv på "banan" vi brukar rida. Och det var så SJUKT KUL!
När jag och Sara racade så spurtade Isac iväg för allt han var värd! (han är RIKTIGT tävlingsinriktad, asså! om han inte kommer först blir han galen!
Och så galopperade vi upp för diket, och in i skogen, och där fick jag tillslut stopp på honom!
Vi hoppade trädhindret, och efter det bar det av igen! Sedan fick jag vänta in Sara för jag och Isac hade galopperat så långt före. Andra varvet var roligast! Då började Sara galoppera lite före mig, men tillslut svischade jag och Isac förbi och jag bah: HAHA och Sara bah: NEEJ ! haha gud som vi skrattade x')

Så det var en jättekul avslutning på sommarhästveckan! Jag och Isac i ridhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0