Panik aktig händelse under dagen! x( xD

Hejhej!

Förlåt att jag inte skrev igår, tänkte göra det på morgonen men blev inte av. Har vaknat klockan åtta båda morgornana.

Natten till idag, så regnade det och åskade... det var jobbigt! Eftersom jag hade fönstret öppet så hördes det extra mycket! Det har regnat mest idag också.
Förut för några timmarsedan, så skulle vi ta in Putte och Todd, två shetlandsponnyer, och borsta dom. Det gick bra.. men sen när vi skulle ta in dem i hagen igen så rymde dem, och det blev helt kalibalik. Putte travade upp tills skogs, och Todd var helt galen... ja, jag orkar inte berätta så mycket men det var hemskt! Jag trodde att dom skulle springa iväg och aldrig komma tillbaka! Alla vi tre, jag Ludvig och Leon var helt förstörda!
Men sen kom mormor och hjälpte oss! x) Så det gick bra tillslut.

Skriver ev. mer imorgon!

Hade!

 Todd som travar, fotade jag igår i hagen! Toddisen. Och så Putte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0