Varit riktigt oaktiv jag vet...

Hahah, har ju inte skrivit här på snart en månad...

Men som sagt, snart börjar den sjukt äckliga skolan...

VILL INTE!

Men idag ska jag till stare, sova över där i fyra nätter.. för mamma och pappa ska till Malmö, av någon anledning. xD

Det ska väl bli okej att vara därute, bara att vädret inte kommer vara så värst bra direkt.
Också har jag fått nån konstig spykänsla i halsen och det e jättejobbigt! ;( Har haft det ett tag nu och jag hoppas för allt i världen att jag slutar tänka på det och att det försvinner!! ;((

Haha mamma gör frukost till mig nu, hon har fått en kick och börjat med det nu :D Gött!

Men ja, ska FÖRSÖKA övertala mamma med att få ta med datorn, jagmenar, vi kommer ju vara där i FEM dagar..

Hoppas vi ses sen när jag är på stare, då! (typ 5 % chans men....) -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0