Det gick åt helvete!!

Allt gick skit och jag svimmade och allt.. :O














- HAHA, nej jag skojade! Det gick jättebra! :)

Fast det kändes som att jag skulle svimma ett par gånger.. det var ganska läskigt.. :(
Men det hände iaf inte..
Efteråt fick vi en chokladask nu har jag ätit typ 9/10 st ooh så ont i maggen jag haver!! x) >.<'

Men imorgon blir det kanske stare. KANSKE.
Men på ONSDAG blir det GARANTERAT Stare! För då slutar vi 11:10, för då har vi ingen musikinriktning!! :''D
SÅ DÅ SKA JAG RIDA PÅ TODD OCH SARA EVENTUELLT TÖMKÖRA PUTTE PÅ EN TUR I SKOGEN!! :)<3  it cant be better! ^^ hoppas bara det blir bra väder och inte är alltför halt eller kramsnö då så att Todd får styltor.. men det brukar ju gå bra! Vi får se vart vi går då. :)

Nu ska jag.. jag vet inte! Kanske gå upp till mamma och prata.. hon läser! :) Vi höres!


En ganska trött Alva >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0