Förlåt för dålig uppdatering..!

Visst, inte för att jag har så många läsare ändå så jag borde nästan lägga ner bloggen, men jag måste ändå skriva av mig någonstans..?

aja, här har ni lite kul att kolla på:

http://fuldans.se/?v=xpqjwumwuv

hade lite tråkigt, men det är iaf jag xP

är på ganska dåligt humör nu, faktiskt. Vet inte varför, men jag tänker på en massa problem och det gör mig nedstämd.. ni anar inte vad som pågår i min hjärna .. xI

imorn blir det kanske stare. men bara pulkaåkning. och på söndag är det lucia.. omg -.-' Fredrik (musicteatcher) sa att man kunde svimma om man inte druckit vatten innan för att alla levande ljus som man håller tar upp all syre, så jäkla onödigt att han sa de för nu är jag orolig för det.. men ändå bra för då tänker jag på att dricka rikligt innan..

aja, håller tummarna för att det går vägen. 

hejdå. :p



jag och todd . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0