God morgon alla ! ;)

Nu ska jag till skolan om 20 minuter.. :P

Ska bara äta nåt litet och snabbt till frukost, men först ska jag ringa MORMOR, och Ahang. Jag ska ju "avbeställa" "taxin".. nejdå, men jag ska ringa och säga att mormor inte kan hämta oss iallafall.. eller MIG.. för då måste Sara GÅ ut ensam.. och det vill hon nog inte. Men då får hon väl gå på sin sånglektion och så får vi gå hem till mig och äta och så får vi ut och så hinner det bli mörkt så vi får va i paddocken igen iallafall.. jaja.. bättre än inget, antar jag...

för kolla här: Vi går hem till mig drygt vid 2.
Om vi skyndar oss så kanske vi börjar gå halv 3.
Sen kommer vi inte ut förrän.. tio över tre säger vi.
Och så är vi inte klara med stallet förrän kanske 4?
Och så är vi kanske inte klara med ponnysarna förrän halv 5... och då är det nästan helt svart ute.

MEN.. vi kan ju göra så att vi går ut med dem först, och sedan tar stallet. Då kanske vi kommer ut ungefär halv fyra? Och om vi har reflexer på benen på ponnysarna, så går det nog bra.. :P

Aja, nu MÅSTE jag skynda mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0