Godeftermiddag! xD

Hallo!

Nu ska jag till sjukhuset och prata lite (vill helst inte sprida det över internet). Jag är inte sjuk eller så eller har nån konstig sjukdom, nejnej, det är bara en grej, vi brukar prata lite sisådär nån gång i månaden.
Sen ska eventuellt mamma hämta mig där, så ska vi hem och äta och sen ska hon och jag till Nordby och kolla på en ny ridväst, schoppa lite julklappar och så! <3
Men det blir inte så länge, för vi kommer dit ganska sent.

Och i morgon är det Torsdag, ja.
Långdag... :/
Men efter skolan ska jag iallafall till stare med Sara och rida.
Barbacka.
Det ska bli skoj! :)
Blir nog lite bilder då som ni får se..

- kanske vid nästa inlägg, vi får väl se! ;D

Ha det toppen så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0