Godkväll!

Hejsan..!

Har precis åkt snowracer med Ahang och Bana bakom strömstierna.. har varit ganska kul, men det blev inte av så länge x)
Sen har vi ätit tacos, har varit helt.. uppblåst i magen typ så jag fick jätteont i magen efter.. x( Fast det gick över på kanske 5 minuter xD

Nu ska jag väl antingen bara sitta framför datorn somvanligt.. eller vara med familjen och se på tv. Ni kanske tänker att jag självklart borde välja det andra alternativet men.. x) Jag brukar kolla på hästannonser på http://hastnet.se, det är jättekul! ;) Jag brukar tänka vilka hästar jag skulle köpt om jag letade häst.. gud vad jag vill ha en asså.. ;( Då har man åtminstonne nåt att göra alla dagar! Fast jag brukar ju själv inte veta hur jag ska lägga upp ett ridpass.. jag blir oftast missnöjd efteråt och tror att hästen har haft långtråkigt.. xP

Jaja. Jag ska snart gå ut till familjen, istället för att bara sitta här.. helt osocial. Fasst det brukar jag ju vara xD

Hade så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0