Har inte hittat kameran, men Saras mamma var med på en tur igår och tog kort! ^^

GOD JUL ALLIHOPA! Vi har jullov nu, och Imorgon är det julafton!!

Nu har jag lite bilder att ladda upp, väldigt fina dessutom! ^^
Från turen på stare igår!

Det har somvanligt hänt lite grejer medan jag inte varit aktiv.
En dålig sak är att Långöra fått en infektion  i klon, den är alldeles svullen och röd och pekar snett, jag vet inte hur länge hon har haft det så.. men vi ska nog kolla med veterinär nu efter jul när vi har mer tid, jag hoppas bara inte att det går för långt tills dess, om någon vet nåt om "Kloinfektioner" så hade det varit hyggligt om ni gav mig nåt tips. Inte för att jag har så många läsare men ändå...
Och TYVÄRR en TILL dålig sak, både min brorsa och min kusin har feber och ont i halsen, och nu känner jag att jag också har lite småont? Kan William smittat mig när han hostat rätt ut i luften, eller? Ja, kankse men förhoppningsvis inte, FÖR DET E JU JULAFTON IMORGON, OCH DÅ VILL MAN VARA FRISK OCH GLAD!
Men en bra sak är ju somsagt att vi har Jullov nu! I tre veckor! GÖTTANS! ;)

Här kommer bilder från igår!



Jag och Todd!


Ni får se mer bilder någon annan gång, hon tog en MASSA roliga och fina kort!
Kanske hinner jag med imorgon? Men då är det ju julafton!
Så snart jag kan iallafall! Nu ska jag snart gå och lägga mig OVANLIGT TIDIGT! Inför morgondagen!

GODNATT OCH GOD JUL!

(Klockan är egentligen 21:00, det står fel på tiden!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0