Idag blir det lussa..

Ja, idag är den "stora" dagen då. Känner mig lite trött och dåsig redan nu, så det är klart jag kommer svimma.. haha, nejdå. Men vem vet.
Det återstår att se.

Redan klockan tre ska vi åka.. för vi skulle samlas utanför kyrkan halv 4. Sen så lussar vi prick.

Och så FICK jag inte åka till stare idag, mamma sa att jag inte hinner.. :O
Typiskt. Då blir det inge ridnig idag heller. Men kanske imorgon..? :)

Jaja. Nu ska jag äta frukost. Hm.. jag kanske kan ringa Sara sen och fråga om vi kan göra nåt fram till lussningen..? :D Vi har ju inte bara "gjort nåt" på ganska länge.

See you later!

om jag inte dör när jag svimmar ^^

*skämtade* x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0