Imorgon är det lucia..

jaha då blir det lucia imorn då. *SVÄLJ*

tänk om jag svimmar...

omg...

*worried..*

Jaja. Det KANSKE blir stare imorgon, innan lucia. Men det är INTE ALLS säkert. Det har varit en TRÅKIG dag idag... Typ hälften av snön har smält och det är isigt och halt, slaskigt och vått ute. Men nu börjar det krypa ner till minusgrader igen så imorgon blir det antagligen skithalt.

åååh, imorgon när jag vaknar kommer jag vara så deppad.. xI Jag får passa på nu sålänge det är Lördag. Men det går inte.. jag bara oroar mig för morgondagen juu... så TOTALT onödigt.
Men GUD vad nervös jag kommer vara imorgon, asså...

Vi får se hur det går.. lyllos alla er därute som bara väntar på att jag ska skriva hur det gick, och inte behöver oroa sig ett endaste dugg! xD

Haha. Men se u later!

B Y E !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0