Jag SKA börja blogga igen!

Nåt saknas när jag inte bloggar.. när jag bloggar så får jag alltid ut något av dagen, hur jobbig, dålig eller toppen den har varit.

Och nu har jag fått en ny mobil, så jag kan iallafall ladda upp mobilbilder. Och det är alltid något.. Och så har jag ju fortfarande webbkameran för meningslösa bilder på mig själv.

Men jag vill bara säga att dagen har varit skit.
Jag är sjuk. Jätteförkyld, slemhosta, jätteont i halsen, SKIITtrött, huvudvärk och allmänt deprimerad.
Och det har jag varit mer eller mindre sen Lördag/Söndag..
På Måndagen och idag har det varit värst. Men Söndagen red jag till och med! Både PUTTE och Todd. Haha, benen släpade NÄSTAN i backen när jag satt på Puttisen. Det var PRECIS så att de inte nuddade marken..
- men det är en annan historia.

Och i övermorgon, på Fredag är det nyår.
Åh herregud. Jag får hoppas att jag åtminstonne kan stå på benen då, vi ska ju på nyårsfest hos Sara.
Och om inte jag kommer blir det en väldigt konstig nyårsafton både för henne, och särskilt mig. Vem vill ligga nedbäddad i soffan och sova på nyårsafton? Det går absolut inte. Det är ju tradition att vi ska fira då, men mamma lovade att vara hemma med mig om jag blev sämre, men det tycker jag inte att jag borde bli nu..
Men jag vill inte vara hemma, då är jag hellre DÄR och ligger i soffan än hemma..

Jaa. Jag verkar ju aldrig bli frisk. Tog en ipren alldeles nyss, något som gud sänt från himlen antar jag. Ipren borde vara guld värt!

Jag borde få betalt för att jag faktiskt reklamerar Ipren.. haha.

Hejdå, nu ska jag se på BONDE SÖKER FRU.
Punkt.

Och jag lovar att detta är ett TAPPERT leende!!
l
l
l
l
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0