Måndagkväll då, skönt att Måndagen är över!

Hej!

Har varit med Ahang ute i snön och åkt snowracer bakom Strömstierna, där finns det massa roliga backar!
Sedan gick vi hem till mig och vi rensade lite bland mitt smink, och mitt gamla barnsmink packade jag in i presenter och så ska Ahangs lillasyster Bana få det.
Ahang fixade mitt hår och sminkade mig lite och så oxå...

Men iaf, sen gick hon hem och så ringde jag mormor, och så bestämde vi att hon skulle hämta mig och Sara klockan 13:40 imorn efter skolan, men så kom jag på efter samtalet att Sara inte kunde förrän klockan 14:00... Så jag ringde desperat till Sara och så försökte vi lösa detta... mormor går och lägger sig 21:30 så jag kunde lixom inte ringa igen, direkt... kändes väldigt dumt att störa henne. TILLSLUT efter en massa babbel och tjat, så bestämde vi så att vi kunde inte göra annat än så att vi försöker få tag på mormor imorgon och säga att hon inte ska komma.. och Saras föräldrar kan inte heller köra, och inte mina heller.. så vi får väl GÅ ut, antar jag...

Ja, ja. Det har varit lite stressat här nu så.. jag ska äta nåt och gå och sova.. godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0