Mår bättre idag!

Hejsan!

Idag mår jag somsagt mycket bättre, jämfört med igår.
Så det är klart det blir en vanlig nyårsafton imorgon! ;)

Det är bara det.. att en som var här har blivit magsjuk idag, hörde jag, så jag undrar om inte vi har smittan här..? Tänk om vi blir sjuka.. *svälj*.
NEJ SLUTA NU ALVA HERREGUD VAD DU ÄR LÖJLIG.
ja men.,
INGA MEN.

Eh.. ja.
Jag oroar mig jämt och ständigt för den fruktade vinterkräksjukan som jag inte haft på fem, sex år. Men jag får sluta tänka på det. Blir man smittad så blir man. Man får bara hålla god handhygien..

JAJA. SKITSAMMA.

Jag har väl inte mycket mer att tillägga.

Nu ska jag snart dra slöa mig ut och mata kaninerna som de stackrarna inte fått mat sen i förrgår. Jaja, HEJDÅ.

 

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0