Snöö!

Hejsan!

Igår var jag och Sara på Nordby, och shoppade lite julklappar! Och så köpte jag en ny ridväst! Och en mysig kudde! :D Hela min familj var också där, men vi tappade bort dem och vi hade ingen mobil eller nånting, och dom sa att vi skulle ringa när vi skulle hem, så vi fick gå till Djungelland och låna en telefon där, och då visade det sig att de redan hade åkt hem?? Haha, så Saras pappa fick hämta oss i snövädret.

Sen hade vi en liten kort "fest" hos Sara och hon, jag och Becka packade in julklapparna! :) Sen gick vi ut och åkte snowracer, haha, William drog mig ända fram till backen! xD :)

Sen vid halv tolv så tog vi en taxi hem, ovanligt tidigt för att vara Carlsson/Jensson fester! xD

Ja, men över till stare..
Igår ringde Ludvig och  frågade om Leon ville komma ut och leka med honom på stare. Men det visade sig att Anna hade varit sjuk och spytt i Torsdags kväll, och legat i feber på Fredagen, så mamma tyckte att det var onödigt om vi åkte ut och blev sjuka. Och det tycker jag med! Jag vet inte om ni vet om det här men min största fobi i hela världen är magsjuka!! Och det blir ju extra svårt nu i vintertid då vinterkräksjukan härjar..! *svälj*
Men jag har inte fått den sedan jag var åtta eller nåt.. jag hoppas inte jag åker på den i år heller..! *worry*

Men på Tisdag och Onsdag ska vi ut och motionera tjockisarna! ;) FÖRHOPPNINGSVIS så blir det en tur i skogen, om det inte hinner bli för mörkt, och om snön inte fastnar under hovarna på dem så att de får "styltor".. det är inte särskilt roligt..

Nu kommer lite bilder från passet i Torsdags!

Det gick faktiskt JÄTTEBRA på passet! Todd var jätteduktig, och fick tillochmed galoppen på honom..! (han är oftast rätt trög men ändå busig i paddock, iallafall i galoppen!)
Så det blev ett riktigt hårt pass i säkert mer än en timme i Torsdags.. det behövde dom! Todd var så trött efteråt att hans hjärta bultade som bara den när vi skrittade av!

Ha det bra nu! Och God Jul! :D Det är ju snart jul nu så! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0