Söndagkväll..

Tju.

Lägger in ett litet kvällsinlägg också, det skadar nog ingen..
Dagen har varit bra, men starefri. Men inte för att jag dör av det direkt.

Anna är iaf bra igen, skönt! :) Då kan vi åka ut till veckan...
ska nog ta mod till mig att ringa henne imorgon och prata lite om det, om jag får rida när vi går ut med dom och så.. :P Kommer gå och grubbla på vad jag ska säga i säkert en timme innan..!

Över till dagen.
Ludvig kom och lekte med Leon, och Ahang kom också och vi byggde en snögubbe i trädgården, för det var kramsnö idag! ;)
Sen skulle vi försöka oss på att göra en snö häst men det blev fel och så blev det helt kaos.. xD
Efter det åt vi, jag och pappa städade kaninburen och så gick jag ut en tur med Skuttis i snön.. men mamma blev sur när hon hörde det för vi skulle på kalas till farmor.. hon tyckte att det var så "orespektfullt" att inte förbereda sig innan.
Men så bar det iväg dit, och det var rätt trevligt. Lekte med deras nya katt Stickan, smaskade smörgåstårta och mackor.. men så gick vi hem. Har ganska nyss kommit hem, faktiskt.. typ en timme sedan.

Ni alla får ha en fortsatt bra kväll!



Kram!


Jag är inte direkt en sån som lägger ut bilder på sig själv, men... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0