18 Juni 2010 - imorgon är det sommarhäst som gäller! :D

Hej!

Imorgon, den 19:e ska jag, Sara och Natalie Persson ha Sommarhäst i en vecka, (till den 25:e!)
Hoppas att det kommer bli kul! :)
Det kommer vara mulet blåsa en del imorgon, men i värsta fall får vi väl rida i ridhuset.
Vädret kommer väl vara lite ostadigt, hoppas att det inte är till besvär, iallafall.
Förra året var det soligt varje dag, och så varmt att vi fick rida i ridhuset varje dag xD
Känns verkligen konstigt att vi ska ha sommarhäst! Sist gång var det så varmt och soligt, nu blåser det och är lite småkyligt, när man tänker på sommarhästveckan så tänker man ju liksom varmt och soligt! x)

Men hoppas inte att veckan går alltför fort iallafall!
Och att vi får en massa bra bilder! :D

Det är några här ifrån Lysekil just nu, två föräldrar och en kille som heter Johan och är 11 år.
Vi har ätit och pratat lite och så, men tror dem ska hem snart.
Då sa Ahang att jag skulle ringa, vi ska väl eventuellt hitta på något då, men jag orkar inte åka och bada som hon hade sagt, utan då får väl hon komma hit och så får vi vara här istället...

Hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: Ella turken Åsna

Hej, Det är jag som äger Jordy nu efter en ridskola som heter Strömstads ridklubb han trivdes inte som ridskole häst å soldes nu till mig och mår jätte bra, Jo nu får jag väl komma till saken hahaha...är det du som har tagit kortet dör jordy hoppar på ängen? = )
Undrar eftersom det va så fint taget :)

2013-10-26 @ 01:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0