Idag = första sommarhästdagen! <3

Hello ! <3

Idag är det somsagt första dagen på sommarhäst veckan! :)
Ganska mulet idag, men det är ändå ett bra ridväder sålänge det inte blåser för mycket och är kallt!
Så jag hoppas att det blir paddocken idag! :D

Ska möta Sara där när man svänger in på vägen ner till Drivnäs, vid klockan 12. Nu är klockan halv 10 så jag har gott om tid på mig ! ;)

Det kan variera från dag till dag när jag kommer hem, antingen sent på eftermiddagen eller lite tidigare på kvällen!

Skriver sedan om dagen, och vad vi gjort osv. ikväll! ;D
 På bilden: Sara och hästen Casandra som
                                                                                                     Sara ska ha som sommarhäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0