Ny blogg...

ÅH! :(
Min gamla blogg kunde jag inte lösenordet på, men det var sparat så jag kunde ändå logga in, men jag trodde att jag kunde det och så skrev jag det, men så var det fel och nu kan jag inte logga in för det gamla lösenordet är inte sparat :(((!!

Dendär fina designen, headern, allt i onödan, GUD vad jag är arg!

Menmen, för er som inte vet vem jag är så heter jag Alva Carlsson, är 12, snart 13 år, och har en lite negativ uppfattning om livet tyvärr. Men jag älskar hästar och började intressera mig vid för snart tre år sedan, men började rida för två år sedan. Men jag har ridit väldigt mycket sedan dess och kan en hel del... Ska ha sommarhäst i en vecka med min bv Sara och en tjej som heter Natalie! :) Ska bli så himla kul!
Jag ska framförallt träna mycket barbacka, men det bästa av allt, man får hoppa! Då ska jag försöka slå mitt hopprekord - jag ska hoppa en meter hade jag tänkt.. mitt rekord hittills är 90 cm. Och det var i vintras.
Japp.

Min gamla blogg var: http://alvaahhcaarlssoon.blogg.se/

Men jag antar att jag får börja om igen!

Jag och Jordy, ponnyn jag ska ha som sommarhäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0