Om en timme ska jag helst vara hos Sara !

Hejhej! (jag och Jordy på bilden) hahah xD

Förlåt om jag inte skrivit något inlägg för i går och i förrgår, men Sara har haft min kamera hos sig så bilderna har jag inte kunnat ladda upp, och då känns det lite tråkigt xD Men nu har hon skickat några bilder! :D

Andra dagen red vi barbacka hela dagen, det gick jättebra och var helt underbart! Vi tog några språng över ett litet hinder också, sådär i smyg xD, bara för att pröva barbacka! Det gick okej! :)
Sedan när vi skulle skritta ut sedan, (jag, Sara, en som heter Hanna och är elva,) så blev det en häärlig racergalopp ! :D Det var helt underbart!

Och igår, när vi red, så gick det sådär på ridpasset.. (red med sadel). Vi red i ridhuset. Jordy var lite svår att styra, (han är väldigt hård i munnen också, så), han drog iväg till Sara och Cassi ibland, och en gång krockade vi tillochmed, Sara blev ganska sur på mig, men det hände inget iallafall xD<3
Och på skritturen efter så tog vi lite härliga galopper också! (och så tar vi "trädhindret" som jag kallar det, varje gång! :D

Idag hade vi tänkt ha ett ordentligt hopp pass nere i paddocken. Men det blåser jättemycket, får väl hoppas på att det inte blåser riktigt lika mycket där nere... Men jag hoppas VERKLIGEN att vi kan hoppa idag! Annars hoppar vi imorgon, då ska det inte blåsa nästan nånting!
Här kommer förresten lite bilder från barbackapasset! :) (ursäkta om mina ben ser läskigt smala ut på nedre bild)Jag och Jordy! Hanna och Torino (längst bak), jag & Jordy.Sara och Cassi! Sara och Cassi!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0