Sista sommarhästdagen .. ;/

Hej.

Idag är det somsagt sista dagen vi har sommarhäst, lite tråkigt, men ändå skönt att få vila lite veckan efter.

Igår gick det bra faktiskt, men fick inga ridbilder. Ska ta många idag, på mig och Isac, Sara och Jordy och eventullt mig och Jordy. Jag kände mig faktiskt inte så lång på Isac som jag föreställt mig! Och det var ju bra..! Det känns typ som att Sara "lånar" Jordy av mig. xD Haha, nejdå, men det  är väldigt kul att hon fortsatte även om hon fick rida Jordy. Det känns lite konstigt faktiskt, att bara bytat häst helt plötsligt xD
Men jaja, skitsamma.

Isacs hovar känns bara inte så bra, de ser inte så fina ut heller. Ena bakhoven är lite sprucken tillochmed, och han känns lite små öm att rida. Men det kanske kan vara att han har stått så länge, eller att han helt enkelt är öm. Värst är det nog på grusvägarna, där är han väldigt stel. Men jag ska bara rida honom idag också, sen är det bra. Jag vet inte hur eller vart vi ska rida idag, vi tänkte iallafall på att rida ut eftersom det var sista dagen... men vi får se. Vi kan ju i princip inga vägar, det är bara Natalie som kan dem längsta. Och det är inte ens säkert att vi rider med henne... hon brukar rida senare. Men jaja, vi får se. Hejdå!

Lilla Isac efter ridpasset!



Efter man har ridit mig får man vara beredd på att jag rullar mig varje gång! säger han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0