FÖRLÅT för oaktiviteten...

Hej.. :P

har inte haft varken ork eller lust att blogga, faktiskt..!
Det har varit mycket stare! :D
Men under helgen har inte Sara följt med, faktiskt! Men vi väl ut dit imorgon (Måndag).

Har faktiskt ridit Todd idag!
Började med att jag åkte ut till stare somvanligt vid 12 tiden och tänkte mig att jag antagligen skulle möta "småtjejerna" i stallet, som skulle rida.
Men riktigt så var det faktiskt inte! Eller jo, på sätt och vis.
Det var bara Jonna som var där, alldeles ensam. (Hon är en av dem tjejerna) Anna och Sandra var på engalseröd och red.
Jag blev faktiskt väldigt glad när jag insåg att Amanda inte var med! xD För det innebar att jag kunde rida på Todd, och Jonna på Putte.

Vi borstade Putte och Todd och gav dem hö. Sedan mockade vi Soltars box som var jobbigare än vanligt..! xD Efter 2 1/2 skottkärra med skit så var vi klara! ;)
Då kom Anna och Sandra hem, och vi fick rida. De sa att vi kunde få rida själva om vi ville faktiskt. Det var oväntat!
Men ja vi red och det gick bra! När vi kom  till tjärndalen ville inte Jonna trava så vi tog det lite lugnt där.
Men när vi vände så kom en bil och Putte började trava. Men han stannade en bit bort och jag bestämde mig för att galoppera fram till dem. Det var inte långa biten så det blev bara ett par språng, Todd var lite busig och slängde med huvudet lite. Men sen när jag skulle galoppera igen så bockade han ganska ordenligt, så att sadeln åkte fram!

aja, jag an inte skriva mer nu, jag ska se på hoppning på teven, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0