Good Morning! :)

Hello...

Idag blir det en slappdag, helt klart. M
Och då skulle förstås solen skina.., så jag har himla lust att åka ut till stare! >.<
Men även om vi skulle åkt ut till stare idag så hade garanterat de där små tjejerna varit där och ridit Putte och Todd, så vi hade inte fått göra så mycket iallafall.

Har skickat ett meddelande till Anna på facebook om tömkörningnen, och om vi kanske kan bestämma någon dag, typ imorgon eller så. Men har inte fått svar, hon har ju så fullt upp så det är ju inte säkert hon svarar på länge.

Jag och Ahang skulle kanske hoppa med Bastian snart. A jag vet inte hur det blir med det, har blivit lite mer ointresserad sen sist gång när det gick så dåligt! xI

Skit samma... xI

Hejdå!



Förlåt för mig på bilden, o.O var bara lite smått tvungen att ladda upp den? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0