Jag vet att jag är riktigt oaktiv, förlåt!!

Det har hänt en hel del nu sedan jag inte bloggat, somvanligt.
Den "största" grejen är att jag åkte in till näl Onsdagen den 13 oktober. Jag hade SKITONT i magen. Det började med att jag bara låg på mage i soffan och såg på teve. Sen Började det göra lite ont på höger sida nere i magen. Jag vände mig bara och så var det bra med det. Men när jag skulle gå och göra mig nåt att äta gjorde det ont igen. Jag skyndade mig att ta fram pasta och hälla vatten i en kastrull, men tillslut gjorde det så ont att jag fick gå alldeles vikt till soffan och lägga mig. Men det slutade ändå inte. Jag hade ganska ont, och när pappa kom hem så sa jag det till han, men han blev ganska irriterad, liksom mamma. För jag har alltid ont nånstans, och klagar.
Tillslut gjorde det så ont att jag låg ihopkurad i soffan och gnydde som ett litet barn! Tillslut åkte jag och mamma till sjukhuset i stan och dom sa att det kanske kunde vara blindtarmen... och så åkte vi in till näl, jag mådde illa och hade fortfatande ont, vi fick vänta i ett rum efter jag tagit några prover, och där låg jag och hade ont. Sen trodde dom att jag hade förstoppning?? ja, jag kanske inte ska prata om det. Eheh.
Men det visade sig att det inte var så. Sedan fick jag dricka alvedon... Så jag fick faktiskt åka rullstol (för jag kunde inte gå pga smärtan) till barnavdelningen, och mamma och jag fick sova i ett rum där över natten. Och nästa dag var smärtan som bortblåst.. mycket mystiskt... Jag hade lite små ont i magen några dagar efter men nu är det precis som vanligt.

Nu vet ni lite om det.

Och så har jag ridit på Todd. Haha. Det var kul! :D

Och jag, Ahang och Sara håller på att hoppa med en liten hund som heter Bastian, han är jätteduktig! Ahang sa att vi skulle göra det idag med, vid denhär tiden men jag har inte hört nåt ifrån henne och jag har ringt massa gånger men ingen har svarat... så jag åker nog ut till stare, hoppas jag får rida Todd igen! (bara för det kommer jag säkert inte få det xD)

Och blablabla....

Och om en vecka är det Höstlov! Wihuu! :D

Jag borde börja skriva lite varje dag istället för att bombardera er med värsta big - inlägget! -.-'

Aja hejdå!



En typ 1 1/2 år gammal bild på mig och Pippi Lotta, som är medelmåttigt saknad.

(bara för att jag måste liva upp inlägget lite .. .___.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0