Mår ganska... skit.

Hej...

Hade nog lite för stora förhoppningar om dagen idag.

Det var bestämt att vi skulle åka till Stare och vara med Ludvig med fam. men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken... Leon är/var sjuk, igår kväll hade han ont i örat och feber. Idag ligger han mest i soffan och sover och är extremt lättirriterad och gråter för det mesta...

Och så regnar det. Jag som hade tänkt att åka ut till stare tidigare! Och kanske rida Todd. Fast det kan jag ju lika gärna göra imorgon! :)

Varför vi ska till familjen Werling på kvällen är för att mamma och pappa, och mormor och morfar ska fira min mormors syster som fyller femtio. De ska till Munkedal, så då fick vi vara hos Anna och Fredrik. Men nu när Leon mår lite sisådär är det ju inte helt säkert att det blir av, och då ska pappa stanna hemma. Men jag tänker vara på stare iallafall...

Det hade ändå inte varit alls kul på stare om Leon hade gråtit hela tiden, nej det hade varit hemskt! Mormor och morfar är ju inte där heller...

Men ja, jag hoppas faktiskt att pappa stannar hemma med Leon, för säkerhets skull. Hellre stare utan Leon än stare med en Leon som gråter... det är det värsta jag vet, när han skriker och gråter... man blir så nedstämd själv och inget är kul.

Men som sagt, vi får se hur det går. Regner vräker verkligen ner här utanför, så jag kommer iallafall inte cykla ut förrän det har slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0