Regnig och blåsig dag = :(

Hej.

Slappdag i skolan idag, bara tre lektioner och lång rast. Gött.

Men mindre gött att det blåser och regnar och är skitväder. Och det blev ingen ridning hos Sara Axelsson idag, heller...

Men igår var det jättefint väder så jag cyklade ut till stare, faktiskt. Annars brukar jag bara göra det på helgerna. Jag mockade Putte, Todd och Arvids boxar. Och så borstade jag Putte och Todd, men det gick inte så bra >-<..
Todd bara nafsade efter mig och stog inte alls stilla. Jag ryckte i grimman och sade till honom massor med gånger, men det hjälpte inte särskilt mycket. Och Putte bet efter mig ibland, annars skötte han sig hyfsat.
Anna blev jätteglad när jag hade mockat! :) Och så hjälpte jag till att fylla vatten också på kvällen. Det var en mysig dag...

Och i Söndags var jag och Sara där och motionerade dem, det var jättekul! Vi sprang på ängen och hoppade nåt dike i slutet, det var kul! :) Dom, framförallt Putte, var väldigt glad. Todd bockade och sparkade bakut också av glädje, var lite läskigt att hålla i honom, men.. xD

nu ska jag gå in på http://klart.se och se vad det blir för väder imorgon, då jag och Sara ska ut och motionera dem igen! Anna kommer spara Putte och Todds boxar åt oss så vi får mocka dom, så även om det blir skitväder så får vi åka ut iallafall. Men hoppas för allt i världen att det inte blir det...

Hare så länge!

haha... *hare*... x$



Två små knubbisar som steker i solen en varm sommardag ^^)

Putte och todd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0