Tack Sara för den otroligt fina designen!! :'D

Hej!

För det första måste jag bara tacka min underbara vän Sara för denna fina design... herregud, för den var jättefin! Gjord i photoshop, förmodar jag! ;)<3

Idag ska jag ut till stare och rida barbacka på Todd, shetlandsponnyn på headern! :) Bilderna på honom och mej är från den där dagen som vi sparng med dem på ängen! Bra att hon redigerat bort tränset, det ser coolare ut då! xD<3

Men som sagt, jag får dra med henne ut till stare nån dag! :) Så kanske det blir fler fina bilder.. <3

Nu ska jag äta klart min mysli och sedan faktiskt GÅ ut till stare. En promenad skadar ju aldrig! Hejdå så länge! :)

Familjen Werlings översöta kattunge Nelly! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Varsegod! Det är så mycket roligare att blogga när man har en fin design! Den du hade innan var såklart jätte fin också men. ;)

2010-10-31 @ 12:35:59
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Ja, det har du rätt i! :)

2010-10-31 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0