En långtråkig dag...

Hej!
Fast än vi slutat tidigt idag, (13:40) så har dagen kännts jättelångtråkig.
Vad kommer då inte dagen kännas imorgon? Jobbigaste dagen... mest lektioner, kortast lunch och raster, och slutar seeeent.

Och William har kanske blivit lite sjuk, mamma sa att man märker på honom direkt om han mår dåligt... och det gjorde hon idag tydligen.
Det är så tjötigt när nån i familjen är sjuk. Det blir så nedstämt liksom... Mamma är också sjuk, hon har jätteont i halsen... och pappa är yr xD Det är väl bara jag och Leon som än så länge är friska.

Men men, så har jag och Sara börjat ta lite lektioner hos Sara Axelsson nu, och det är jättekul. Vi tränar på att få hästarna att gå på tygeln och det går ganska bra! Så på Fredag bär det av igen.

Och familjen Werling (Ludvg, Anna och Fredrik) har fått en liten kattunge, den är bara för söt! :D<3

- och jag fyller år om två veckor.
Så det har hänt lite saker medans jag inte bloggat. Aja. hejdå!

Laddade upp denhär bilden bara för att den får mig glad... jag vet inte varför...

*saknar dig pippi lotta, men jag kommer nog aldrig glömma dig!*


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Fin bild :)

2010-09-25 @ 21:39:02
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: Alva

Tack så jättemycket! :D

2010-09-30 @ 22:28:58
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0