Förlåt för att jag varit oaktiv!

Tjenixen!

Sorry för att jag har varit riktigt oaktiv men ja, jag har inte tänkt på bloggen så mycket, mest varit inne på facebook.

Ahang sitter här också,  med Williams data bredvid mig. Vi har spelat Mario, Ahang blev skitsur för att hon förlorade hela tiden så hon sa en massa taskigt om mig men hon sa att hon var oseriös, kul va? -.-'

Aja nu sitter vi iallafall här, och gör ingenting.

Igår var vi från Strömstiernaskolan lediga för en liten del av skolan hade brunnit!
Jag fick reda på det genom mormor.
Jag var på stare den dagen. (Söndags) De har fått en ny häst! Ett tvåårigt halvblod som kallas Arvid. Han var ljusbrun med bred bläs, och vita strumpor på alla fyra. Han var jättesöt! Kan ladda upp en bild på honom om jag hittar min kamera som är borta... :O
Hjälpte Fredrik i stallet på kvällen med att ta in och fodra alla fem hästarna. Jag tog in Putte och Arvid, han var lite hetsig men han var ju trots allt bara två år. Putte har fått en egen liten box! Och Todd står i Pippi Lottas gamla box, men han ska snart få en egen... *saknar henne*
Men det är ändå så mysigt när stallet är fullt! :)
Och så kommer mormor in och säger att skolan står i lågor. Jag blev jättechockad. Men ni anar inte hur glad jag blev när jag pratade med Sara och hon sa att det inte blev skola imorgon. Haha.

Men på Fredag är det studiedag så då blir det också att vara ledig!
Då ska jag rida hos Sara Axelsson klockan tolv med Sara J!
Ska antagligen rida Sunshine.
Ska bli kul!
Sen kanske jag åker ut till stare på eftermiddagen/kvällen och hjälper med med hästarna.
Längtar! :D

Ha de så länge!


 Wincer skrattar? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0