Håltimme! ;)

Hej! Sitter här med Sara!
Har varit j*kligt oaktiv här, men jag har haft ful´lt upp med skolstarten och allt dethär, men det har inte varit så farligt faktiskt... Strömstierna är väl helt okej...
Men jag har inte ridit sedan sommarhästen, men IDAG ska jag rida hos Sara Axelsson, första lektoinen på länge. Men hon har tyvärr sålt Maja, och Sunshine och Prinsen ligger ute på annons... och när de är sålda så kan vi inte rida där längre, så då ska vi kanske börja rida på Björneröd, även om det är 2 mil dit.

Men whatever, när vi kommer tillbaka, så ska vi ha Musikinrikning, sen livskunskap och sedan hem och snabba sig och så kör mamma ut mig och Sara till Sara Axelsson kl 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0