Kollar på Idol..

Gokväll! ;)

Sitter i vardagsrummet vid pappas dator, och ser på idol.
Just nu är det reklam, då men.
Jag och mamma var ute och sprang på terrängbanan förut. Vi sparng 4 km, stannade kanske 3, 4 gånger men det var kul! Jag var verkligen skittrött efter.

När vi kom hem duschade jag, gjorde franskaäxan och städade rummet på en tre kvart och såg slutligen på halv åtta hos mig, och åt scones. Gott!

Leon har fått slemhosta, och jag sover ju i hans rum (bara för att det är extremt varmt i min höga säng och för att jag inte kan sova när teven är på på morgonen och kvällen när jag ska sova), men jag får nog sova i mitt rum iallafall, även om jag säkert redan har blivit smittad så är det nog säkrast. Eventuellt så får väl lite trötthet nästa dag gå.

Hoppas jag inte har slemhosta om en vecka! xI

Aja, men ha en gó kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0