Ledig imorgon!

Pga studiedag så är alla på Strömstiernaskolan lediga imorgon, som jag säkert skrivit tidigare.

Runt klockan elva, kankse lite senare, ska Sara (Jensson) och hennes mamma komma och hämta mig. Sara Axelsson sa att klockan 12 blev bra, men vi fattade inte riktigt om det var då vi skulle rida, eller då vi skulle komma ut. xD Så Vi kanske blir där ute halv?

Aja, ska väl bli kul att få testa mina nya ridbyxor, som jag köpte med Sara (Jensson) på Nordby, på My One. Samma ridbyxor som Sara (J) har, bara att hennes är helskodda och inte mina. De är marinblå brun rutiga, typ. Jättefina!
Och så min mörkblåa ridhjälm och troligtvis min ljusrosa stalljacka till, det blir nog ganska snyggt.

Skulle bli mulet imorgon, hela dagen. Lite synd nu när det varit sol hela veckan efter ett himla regnande.

Men jaja, hoppas det går bra med mitt hjärta imorgon också, har börjat få lite ont i det. Pappa säger att det inte är nåt farligt, och jag får väl bara försöka att lyssna. Det är ingen idé att gå och grubbla på nu när jag har så mycket roligt framför mig!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Imm, :)

Fin blogg, Alva! :)

2011-01-23 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0