Guud förlåt... xp

Haha.


Orkar inte blogga.

Jaja, men har varit myycket stare. nästan lite väl mycket, känner mig nästan lite utbränd hahaha. x)
men idag hoppade jag Todd i paddocken, gick faktiskt skitbra! (för att vara han ju)! :)

Kommer nog inte skriva här på ett tag igen. Fast vem vet?
kanske inatt?
kanske om en vecka?
kanske om ett år?
eller två?
eller tio?
eller aldrig?
eller om fem minuter?



Haha gud jag är bara för knäpp ibland...

Menmen, en vecka efter skolan börjar, (vilket är rätt snart.. :( ), så börjar nya ridanläggningen på Lunden! Både jag, Sara, Jonna och Ludvig ska börja där. Dock får vi se om Ludvig fortsätter en så lång stund, det skulle inte förvåna mig om han tröttnade. Men jag hoppas verkligen att han tycker det är roligt!  

Nu måste jag gå och duscha, sedan kanske äta nåt litet och sedan blir det försöka sova!

Godnatt!






when something
is slowly leave you,
is also something slowly come near you.

* * *

Jag tycker så mycket om dig Todd!
och även om jag kanske inte kan sitta på din rygg så länge du lever,
så kommer jag kunna vara vid din sida så länge du lever.
Och det,
är det allra, allra viktigaste.

Jag tycker om dig min lilla tufs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0