snart stare I think..

Hallå!

Idag har man vaknat sent... typ någon gång över 11.. c'x
Har varit lite med Ahang, vi har typ bara suttit här och inte gjort så mycket.
Men de e gött det med ibland!

Haha, och om jag ska vara ärlig börjar jag redan bli nervös inför ridskolestarten!
Jag menar;
Helt ny ridanläggning...
Helt ny ridlärare...
Ny personal...
Några nya hästar...
osv.

klart det känns lite nervöst då, liksom!
och så ska Ludvig börja också! Och Jonna. Hoppas det kommer gå vägen för dom!
Och undrar hur min nya ridgrupp blir. Tänk om den blir för svår? Det kanske kommer vara många jag inte känner i den?
Fast som tur är kommer jag ju ha Sara vid min sida hela tiden! :)<3

Nu ska jag snart ut till stare och rida med Ludvig.
Igår red vi också, "ökenvägen". Han tycker den är jätterolig, så han ville rida den idag med. Han tycker det är så kul att det finns så bra galoppsträckor där.
Och det tycker ju jag med!

See you later, eller, I hope so!
haha ;)
Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Sara

Blir det jobbigt så hjälper jag dig! Glöm inte det.

2011-08-17 @ 20:41:50
Postat av: Alva

Tack Sara! :)

Jag står alltid vid din sida jag med, det får du inte glömma du heller! :)<3

2011-08-18 @ 16:18:06
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0