Första Februari nu då!

Hejhej.

Har tråkigt.
Skolan känns lite små tom nu utan Sara. Men Minna ersätter henne i stället. Ahang är mest med andra men jag är allt med henne också. Minna kommer ju också åka bort, till Barcelona den tionde. Men då är det ju i alla fall inte långt kvar till Sportlovet!

Dagen har varit.. nja.. lite tråkig. I alla fall i skolan. Kom och tänka på ett dåligt minne som har med en viss person att göra, hon är helt knäpp. Hon gick i min klass förut. Tänker inte berätta vem, och vad som hände, då vem som helst kan läsa detta, det är trots allt över internet jag skriver detta men jag vet att det inte är så många som läser min blogg.
Men det är ett J*VLIGT dåligt minne ska jag säga. Inget problem kanske, och inte direkt mobbning, eller jo kanske halvt, fasst nä inte på det sättet.
Men jag har mått dåligt och gått och tänkt på det i dag, fast än det var förra året i april det hände. Så snart ett år sedan.
Men jag var iaf en liiten stund på stare och mockade och ryktade shettisarna, då de stod inne i dag, det var så otroligt halt ute igen då isen håller på att smälta och det är ett vattenlager över den, det blir ju sviiin halt då.

Nu ska jag.. inte göra nån ting. Eller jo, spela red ball på facebook tror jag.
Hoppas jag slipper tänka på det där jobbiga nu då..

Blir nog inte stare i morgon.. får gå ut med Bastian med Ahang i stället.

Och förlåt för att jag aldrig lägger ut nya bilder, men min kamera är fortfarande försvunnen. Måste varit ett spöke som tatt den eller nåt, allvaligt talat.. det kanske tycker att jag är för slarvig med den och inte förtjänar den.. x)

Hejdå.

får bli en förraåret bild på Todd.



ååh, sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0