Hela helgen tillbringad på stare, bättre kan det inte bli..!

Hejhej!
Är i princip frisk nu, bara lite förkyld.

Vi ska få ett nytt kök, så idag var de här och tog bort allt i köket, så nu är det helt tomt och trasigt. Som tur är har vi ett till kök på övervåningen som vi använder nu, men det känns lite konstigt, det har vi ju aldrig använt förut..!
Men men...
Både igår och idag har jag varit på stare, och båda gångerna har jag ridit Todd. I går red jag själv i paddocken, han var jätteduktig! I dag red jag också i paddocken, och Anna var där och tränade med Arvid, han var lite stressad och förstod först inte vad hon ville, så det blev mest skritt och gå i form för Todd. Några travsteg, men inte mer än så. Sedan när det gick bra med Arvid gick Anna upp med honom och tog ut Putte i stället. Då passade jag på att trava lite mer. Anna tyckte det såg bra ut..! :)
Men när vi skulle galoppera gick det inte riktigt lika bra, för hon sa att jag hade fel galopp. Och det har jag faktiskt aldrig tänkt på förut, att han kan ju faktiskt fatta fel galopp! xD Men tillslut fick jag några steg i rätt.

Som avslutning gick vi ut i skogen, det var kul värre tyckte de!
Tror att Putte saknar Sara en del, han blir ju inte tömkörd nu när hon är i Thailand. Han blir nog väldigt glad att få se henne sedan när hon kommer hem.

I morgon är det Måndag.. = skola. Pluggade lite matte i går, men någon engelska har det inte blivit. Och det provet tror jag att vi har i morgon. Men jag har ju varit sjuk hela veckan, så jag kan i och för sig inte hjälpa att jag inte kan, jag har ju inte kunnat plugga. A ja..

Nu ska jag snart lägga mig.. :)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0