Längtar till sommaren...

Hej hej.

Nu är alla andra stackars barn i skolan, och stackars jag är hemma med en dålig mage. Usch, hatar den just nu.
Men den är lite bättre än i går. Har bara gått på toa en gång i natt, och två gånger på dagen hittils. Så det verkar som att det börjar gå åt rätt håll, iallafall. Men det är klart, min mage är långt i från bra. Den är lika dålig bara att jag inte går på toa lika ofta. Så jag går nog inte till skolan i morgon heller. Min mage får bli hyfsat bra först.

Jag är tät i näsan och har huvudvärk också, på köpet. Men det får gå. Nu är det först och främst magen jag vill ska komma i form igen...

Åh gud vad jag längtar till sommaren. Varmt och skönt, göra massa roliga saker.
Och på stare kan vi ta långa turer i skogen och hoppa terränghinder, ta dressyrpass i paddocken, köra häst och vagn och vem vet - kanske bada med hästarna!? Då kan jag och Sara simma med var sin shettis..! Och man behöver inte tänka på halka och styltor eller nåt.

Men men, jag kanske åker ut till stare på Onsdag om jag mår tillräckligt bra då.

Nu ska jag läsa.. hejdå!

Sommar <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Alva, jag saknar dig! Hoppas du har det bra där hemma. Har snön smällt än? Vi ses snart. ;D

2011-02-09 @ 08:11:09
Postat av: Alva

Hej! :D

Vi har det bara bra.. vi har bara somsagt varit lite sjuka..!

Någon snö finns det inte, mest lite is!

Antar att ni har det bra i Thailand ni också! :)

Hälsa till familjen! ;) Saknar dig också!!

2011-02-09 @ 10:10:17
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0