Mår mycket bättre i dag!

Hej hej! Hemma i dag med.
Mår som sagt mycket bättre i dag. Magen är bara bra. Inte ont i den alls... Jag tror den är bra nu.
Men förkyld som attan har jag blivit. Jätte tät i näsan, knappt så att nässpray hjälper, och slem i halsen och trött...
Men jag vill ändå ut till stare idag!! Det är så fint väder.. fast samtidigt så kanske mamma säger att jag måste till skolan i morgon då. Och så kanske jag blir ännu sjukare om jag är ute i det kalla vädret. Men jag vill att shettisarna ska få motion...

Jag får prata med mamma så får vi se. Mormor hade jag också tänkt att ringa.

Men jag vill inte till skolan i morgon heller... känns skönt om jag kan få ta igen mig en sista dag i morgon. Men med mamma vet man aldrig, hon säger säkert att jag måste gå i alla fall.

Hej då så länge, så kanske jag bloggar mer sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0