Nu har Sara äntligen kommit hem från Thailand..!

Japp, och det tycker jag är bra! (rubrik) Ska bli så roligt att få träffa henne igen och se hur brun hon blivit..! :) Tror att Putte blir glad att få se henne igen också!
Här är hennes familjs blogg: http://thailandsfamiljen.blogg.se
Kika in, vet jag!

Just nu ser jag på Let's Dance, snart utröstning. Har ingen speciell favorit, men ett ganska kul program.

I dag har vi varit på Universeum i Göteborg. Var tyvärr inte på särskilt gott humör i morse innan, men det gick över när vi kom dit.
Allvarligt talat inte var det inte jättekul där, men helt okej. Var messt småbarn och vuxna där.
Efteråt åt vi på kinaresturang, vilket jag inte ville först men när jag väl högg in på mina kycklingspett med jordnötssås ångrade jag mig INTE! Supergott var det!

I övermorgon, Söndag, bär det av till Göteborg igen, till Scandinavium! Göteborg Horse Show med Anna, Sandra och Jonna! Aldrig nånsin varit där förut, lite pirrigt faktiskt, men jag tror det kan bli väldigt roligt, kanske hysteriskt mycket folk bara! x) Det är ju final och allt då..

Stare har det ju blivit mycket nu! Varit där HELA veckan, utom i dag, då. Todd skötte sig utmärkt i Tisdags, då red jag på järdet en stund. Då var faktiskt Ahang med och tog lite bilder en kort stund med sin nya systemkamera. Men på Onsdagen gick det dåligare, red på järdet då också, han krånglade och kickade efter spöet, stannade plötsligt eller började galoppera. Men i går, Torsdag, gick vi bara ut en liten skrittur, och tro det eller ej men William min tvillingbror var med och ledde Putte, för han var också på stare. Ha ha, han gjorde det faktiskt ganska bra för att vara ovan..! Putte är ju faktiskt ganska busig..

Japp, i morgon blir det också Stare. Pratade med Anna i går, Winzer har lite ont efter en skada så hon ska bara gå skritturer med honom nu, så då undrade hon om jag inte kunde vara med på Todd, men det ska tydligen bli kramsnö/regn i morgon, och då blir det ju halt och så får ju han styltor.. >.<'. Men jag ska åtminstonne vara och hjälpa till i stallet. Och om det inte går med Todd så får jag väl gå med med Putte i stället!

Nu kommer det ÄNTLIGEN NYA BILDER, från i Tisdags.

 
Putte kikar ut genom boxdörren.


Todd likaså!


Jag och Todd.




Mycket vackert ansiktsuttryck, samt en riktigt bra hoppteknik! -.-' FEGA JAG HOPPADE FRÅN SKRITT.. xi
Men nästa hopp var bättre, i galopp! Men då tog inte Ahang kort.


Haha, det ligger nåt komiskt i den här bilden! xD

(Ragnhild kommer där med sin spark i bakgrunden, lugnt tempo, ingen brådska.. Och så kommer jag och Todd där.. xD)

En klassiker...


GAHAHAHA.

Fr v: Zoltar, Winzer och lilla Arvid.

Puttes öga <3
Jag fick pröva Ahangs kamera och jag blev faktiskt riktigt nöjd med den här bilden.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0