Sjuk.

Hej, har inte bloggat på några dagar nu, men har inte tänkt på det.

Är jätte dålig i magen alltså. :( Gått på toa.. typ 100 000 ggr idag >.<
Började tidigt i morse vid 05:00, kände att jag var lite konstig i magen och när jag satt mig på toa fattade att jag var... RIKTIGT dålig. Sen gick jag på toa med jämna mellanrum och hade sjukt ont i magen. :(

När jag till slut somnade gick det över, men på morgonen igen blev jag dålig. Men inte lika dålig som då det började. Är fortfarande lika dålig i magen som från början, men går på toa kanske varannan timme och inte var tionde minut >.<

Inte så fräscht att skriva om, kanske, men det är jätte jobbigt... hoppas magen är lite bättre i natt och i morgon.

Så det blir ingen skola i morgon. Det är ju gött, men jag är lite orolig för min mage. Men alla är vi lite konstiga i magen någon gång i bland, antar jag.

Men äta kan jag, jag känner ju att jag är hungrig. Men äter inte mycket...
Just nu drack jag upp mitt andra glas med coca cola, är ju viktigt att dricka mycket nu. Ska nog fylla på mer ;)

Skönt att jag slipper jobbigaste skoldagen, då, i alla fall!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0