Ska snart till stare...

Japp, ska snart til stare.

Får se vad som händer i dag...
Kanske hänger med Anna upp till engalseröd? Fast nej, jag stannar nog hellre på stare.

Nu har vi i alla fall fixat biljetter till Göteborg Horse Show! Ska följa med Anna, Sandra och Jonna dit på Söndag! :D Ser jag fram emot.

Får se om jag rider Todden i dag. Antagligen så gör jag det, om underlaget är bra. Det skulle jag tro.
Men det är - 15 grader ute, så jag får ta på mig ordentligt..! xD Blir nog vinterridbyxorna. Mina vanliga med värmebyxor under är inte tillräkligt idag.
Med Putte kanske det blir nåt.. en tur i skogen, om han är lydig. Men i paddocken, nej, där vill jag inte vara med honom, som han biter efter mig.. han brukar till och med bita efter mig ibland när vi ska gå i skogen också.. x(

Ja några inlägg nedåt står det vad som hände i förrgår i paddocken med Putte. Det är klart jag inte vill träna med honom då, liksom.

Får se vad jag ska träna med Todd, dressyr som vanligt antar jag. Får komma i håg spöet den här gången.. :p x)
Han kanske tycker det har blivit tråkigt att gå runt i paddocken, kan vara därför han va så seg sist?

Längtar tills Sara kommer hem... <3

haha och så kommer jag med det helt plötsligt! :)

Hejdå, nu ska man snart äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0