Skoldagen = dålig. Efter skolan = Bra!

Hallo.

Just nu längtar jag bara efter saker som börjar på bokstaven S:

Sara, Sommar och Stare.

Skoldagen har varit lite pinsam, jobbig och lite deppig. Inte mer än så. Skolan har blivit dåligare sedan Sara åkte, jag tror i alla fall att det beror på det. Det blir inte samma sak alls när hon inte är där...

Fick sluta en timme tidigare från skolan för jag skulle till sjukhuset, jag gick hem 14:20, och jag skulle vara på sjukhuset 15:15. Så mellan där gick jag ut med Skuttis en sväng i trädgården, det var ju så fint väder! Och så mycket is som har smält..!

Efter jag hade varit på sjukhuset hämtade mamma mig där och vi åkte till konsum.. inte helt fel! Får så mycket jag vill ha av henne, hon är bra snäll. Hehe. x)

Och nu, alldeles nyss kom jag i håg att jag och mormor skulle ju höras i kväll om stare, det hade jag helt och hållet glömt! Och det verkar som att hon också gjort det! För jag tror inte att hon ringt. Kanske ringer till henne i morgon bitti innan skolan? De går ju trots allt upp tidigt. Det hade ju varit kul att se hur mycket isen smält på stare! Fast jag tror mamma kan köra mig imorgon ändå, hon är ju faktiskt hemma imorgon med Leon!

Nu ska jag snart gå till sängs. Undrar vad Sara gör i Thailand just nu.. Där är klockan antingen 4 på "natten" eller på eftermiddagen, vilket kan betyda att hon antingen sover eller gör något annat.. usch vad lyxigt för henne att få vara där nu.. *suck*. Jag saknar henne redan..! :/ Tänk vad skönt för henne att få komma bort en hel månad från vardagen.. :)

God Natt! ;)

Kör den klassiska som vanligt :


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0