Ånej, imorgon är det skola igen! :(

USCH.
BLÄ.
FYTTIRACKARN.

Haha, men, hejhej.
Imorgon är det skola igen...
Trist.
Som in i..............................................

Jaja..
har iallafall varit på stare idag. Men ensam.
På morgonen passade jag Leon, sedan fick mormor passa honom på stare.

Försökte träna Putte i paddocken, men gick inget vidare.
När vi skulle trava strök han öronen bakåt och bet efter mig.. >.<
GUD vad jag blev arg på honom asså.
Så jag orkade inte med han, jag ställde in honom i stallet igen och var skitsur på honom resten av dagen, stackarn. xI
Nejmen jag blir faktiskt sjukt irriterad när han ska hålla på och masa, jag fattar inte att han inte bara gör som jag säger, hur svårt kan det vara? Inte ska han väl bita efter mig heller.. :(

HAHA, jag kan inte riktigt komma på något positivt att skriva just nu! x)
Eller JO, dom har gjort färdigt Todds box! ;)

Hej. Då.

HAHA, humoristiskt inlägg? >-<


Puttes hotfulla öga!! :O

x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0