Blev inget stare idag, men imorgon! ;)

Hellu!

Ni läste väl rubriken, och ja..
men det har blivit ganska halt ute nu då det sjunkit till minusgrader igen. Men förhoppningsvis har isen smält på den vägen vi tänkt hoppa med shettisarna imorgon! Jag ser verkligen fram emot det.. men vem vet det kanske lika gärna  går åt pipsvängen, bara för att jag förväntar mig att det ska gå "så himla bra", eller så kommer vi inte få av Anna eller nåt. Men i våras och hon såg att vi gjorde det sa hon ingenting, iallafall, så. Fast då satt ju inte jag på  Todd, och Sara tömkörde ju inte Putte. Läste på internet om man verkligen får hoppa när man tömkör, lite olika svar, men de flesta sidor säger att man kan göra det, fast inte allt för högt, bara, då man ska kunna hoppa det själv också och samtidigt hålla koll på hästen! ;)

Men jag hoppas för guds skull att isen smält där.. annars kanske vi dock bara kan hitta en annan plats att göra det på? Men inte i paddocken, det vet jag iallafall att vi inte får. Och på ängen skulle de bara bli GALNA!! XD

Känner mest att det kan vara bra med lite omväxling, och inte bara markarbete både på banan och vid uteritter för de små knytena, utan att de får hoppa något litet hinder då och då, antingen i skogen, eller löshoppa i paddocken när Anna är med.

Nu ska jag snart till sjukhuset och prata.. var ett tag då jag fick panikångest och tyckte det var jobbigt i skolan, samt att jag oroade mig för allt, därför började jag prata med en psykolog. Att jag besöker en "Psykolog" ibland låter typ som att jag skulle ha nåt fel på mig ellet nån sjukdom men det har jag inte!.
jag ska gå om tio, tjugo minuter..

Hejdå sålänge!


Todd e wannabe LAMA på den här bilden!! xDxD <3

Todd: - ehm? Vad är det som är så fel med Lamor?
Putte låter som en gris och ser ut som en mullvad, varför kan inte jag få se ut som en lama ibland, då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0