Hej hallå tja tjabba tjena hejsan! :)

Bonjour!

Förlåt för att jag har varit oaktiv nu den här veckan, men det har varit en del med skolan nu. >.<
Men det har inte varit mycket stare, och det kommer det nog inte bli fram över heller, då allt är täckt av tjock is där. När jag och Sara var där så var alla ridvägar bara iskanor, och det gick knappt att ta ut Putte och Todd ur stallet så halt det var.
När vi kom stod dom faktiskt inne, för dom kunde inte stå i hagen då det var för halt...
Så när vi borstade dom var dom jätterastlösa, och ville ut, ut ut! Men det gick förstås inte, tyvärr.
På kvällen tog vi ner dem till stora hagen istället så att de fick röra på sig lite, som Fredrik bad oss. Men det var halt där också, fast inte så väldigt. Bara i början.. :I

Idag har jag bara varit hemma, slöat och spelat sims. Har inte ens varit tillräckligt aktiv för att ta på mig kläder, går i sovkläderna än.. x) Men jag ska nog ta på mig nu, det börjar bli dags.. HAHA KLOCKAN ÄR HALV FYRA.. xI

Men jag ser fram emot kvällen, då ska det bli mys med familjen med morötter och dip och chips, och godis och fångarna på fortet! Men jag hoppas det kommer nåt mer roligt på teven.

Nu ska jag snart ut till mina kaniner som jag låtit min pappa slänga hö till i några dagar nu.. dags att ta lite ansvar själv! Och städa buren blir det väl också.. :P

Ses! Nu kommer några meningslösa bilder från skolan:


Minna Määttä :D



Smygkort på Leo och Dinas, (han till höger ramla över mig på gympan!! Oförlåtligt!!)

En tråkig klunga av skolbarn, helt omedvetna om framtiden..
HAHAH.

(JAG  VET ATT JAG BORDE FRÅGA INNAN JAG LÄGGER UT DOMHÄR BILDERNA, MEN JAG HAR BLIVIT MED PÅ MASSA BILDER FRÅN SKOLAN SOM ÄR UTLAGDA PÅ FACEBOOOK SÅ JAG GER IGEN! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inte heller orkat ta på mig kläder! HAHA XD

2011-01-22 @ 16:02:43
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Haha xD :)

2011-01-22 @ 16:16:49
URL: http://alvaahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppsan hejsan, smygkort på lilla mig ;D

2011-12-30 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0