Hela stare ligger i vinterkräksjukan!!!!!! :(

JA, NI LÄSTE VÄL RUBRIKEN!?!?!?!?!?!?

Jag ska berätta allt..:

Igår var jag och Sara på stare, och vi gick en tur med dem i skogen, och det gick jättebra! Det låg en liten gren över vägen som vi fick hoppa över, knappt tio centimeter hög, haha, men det var ju åtminstonne något!
Sen när det var nästan helt mörkt kom vi tillbaka till stallet.
Vi mockade och efter en stud kom Anna, Fredrik och Ludvig dit. Ludvig ville att jag skulle åka snowracer med honom sedan, och jag sa ja.
När vi var klara åkte Sara hem, och jag gick först upp till mormor och morfar. Sedan gick jag ner till Ludvig, men han hade fått ont i magen så han kunde inte åka iallafall..
Sen gick jag upp till mormor och morfar igen, och pratade med mormor ganska länge, tills jag tillslut åkte hem

Och alldeles nyss ringde mamma till stare och det visade sig att mormor, morfar, Ludvig OCH Ragnhild låg i magsjuka.
Ragnhild har ju liksom  gjort i ordning ponnysarnas mat, och jag har tatt upp i där och allting.. :(

Om jag klarar mig undan från den nu, så betyder nog det att jag inte kan få den magsjukan lätt ALLS.
HOPPAS FÖR ALLT I VÄRLDEN ATT JAG INTE FÅR DEN!!!!!!!!!
USCH, USCH, USCH...

Jag blev helt förkrossad när mamma berättade det..
Jaja, nu har det gått ett dygn snart och jag har ju inte blivit sjuk än...
vi får väl se..

Är för upprörd för att orka bry mig om att lägga ut en bild...

Hejdå..

*WORRIED*


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur orkar du ens bry dig? xI... Det blir bara värre om du tänker på det. Du som är så petig, varför skulle du få det?

2011-01-13 @ 18:47:03
URL: http://sarajensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0