Idag blir det åtminstonne stare!

Hej på er! :)

Haha, vaknade halv 11 idag, inte så vanligt! Brukar oftast vakna runt 9 snåret..
Men jaja, idag blire stare! :)

Haha, vi ska ut om mindre än en timme och hämta Sara och jag har inte gjort nåt alls än, bara gått upp, sett på teve och druckit ett glas äpplejuice! x) Så jag får väl skynda på nu!

Fast pappa spelar poker med sin kompis i köket just nu, hoppas de slutar snart för han ska ju köra oss klockan ett! Och kan han inte det blir ju allt konstigt, jag och Sara har ju bestämt att vi ska hämta henne då.

Jag har iaf lust på en ganka lång, lugn tur med Putte och Todd idag. Inne vid tjärndalen.. fast vi får inte gå alltför långt, då
kommer vi till en jättebrant och stenig backe, och där är det nog jättehalt just nu! I vanliga fall tror man också att de ska halka! xD

Haha, ja men det blir nog lite mobilbilder från stare senare ikväll! :)

Nu ska jag dra på mig kläder, äta nåt snabbt och troligtvis borsta tänderna och sedan så får jag tvinga med pappa ut till bilen så han får köra oss!



Todd <3



Och så lilla Puttis! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, lugn lång tur? ÄNDRADE PLANER. :D

Fart och fläng i paddocken ^^)

2011-01-03 @ 18:26:18
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Hahaha, ja det kan man säga! ;)

2011-01-04 @ 17:55:03
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0