Idag blir det en solig och fin staredag.. :)

- men dock kanske lite halkig, men det var jag inget om. Det regnade typ lite grann igår kväll tror jag, eftersom att jag ser att en del snö har smält och ramlat ner från träden osv.
Skit samma! xD
Men jag vaknade faktiskt.. alldeles nyss.. lite sent kanske! Men jag och Ahang har ju trots allt sovit över, och då sov jag inte så länge alls.

Hoppas vi kan träna med Putte i paddocken idag! Todd vågar jag inte hoppas på, men vem vet? ;)

Nu ska faktiskt jag duscha.. eller iallafall tvätta håret, det är jättefett och äckligt.. >.<
Det känns lite dumt att tvätta det före stallet, haha. Nej men jag ska bara ta lite schampoo på de äckligaste ställena, och sedan duschar jag somvanligt när jag kommit hem från stare! ;)



Todd, precis innan vi skulle släppa lös dem! :)

Kommentarer
Postat av: ahaang

Var med och tävla om att bli veckans blogg.

2011-01-08 @ 21:23:47
URL: http://ahaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0